Saturday, October 24, 2015

The Start of my Breadmaker Journey

Dear Friends,

My name is Yune and I've never fancy bread loaf before until I've bought an Aztech ABM750 Bread Machine in September 2015.

Homemade bread loaf changes my perspective through my taste bud and I found that there are more to this Breadmaker than for making bread alone. Come join me in exploring a gem that I have found for my kitchen.   

各位朋友们,

我的名字是Yune。从小就不怎么喜欢享用商场买的面包。可是自从在20159月我买了一台Aztech ABM750面包机,我就对面包改观了。自制的面包是非常好吃的!不只是可以做面包,厨房有一台面包机真的是一个宝。请大家和我一起来理解 一台面包机怎么可以是一个宝吧。


First of all, you will need to get a Bread Machine.
首先,您必须买一台面包机。


And a weighing scale together with a plastic/silicon spatula
也需要一个秤和塑料抹刀


Then, we shall look at our Easybreadmaker's Recipes that follows.
然后,我们一起去看看 Easybreadmaker 以下的食谱。



Salam Bahagia Kawan-Kawan Sekalian,

Nama saya ialah Yune dan sejak kecil, saya tidak suka makan roti yang dibeli dari kedai sehinggalah saya membeli mesin pembuat roti pada bulan lepas, saya mula menyukai roti.

Roti buatan sendiri memang lain daripada yang dibeli dari kedai dan ia sememangnya lebih enak! Setelah sebulan menggunakan mesin pembuat roti, ianya bukan sahaja hanya boleh membuat roti malahan adalah permata dapur yang boleh membuat pelbagai resipi yang senang belaka. Marilah sertai saya menerokai permata dapur ini. 

No comments:

Post a Comment